CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!^_^


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

..

Like My Blog!!^_^

There was an error in this gadget

Jommmm !! Layan Lagu!

!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net-->

Friday, April 29, 2011

sedih nye...~~~

sedihnye........
aq dibritau oleh ayah ku.....
kitorg akan brpndah ke
petaling jaya,,slangor...
ayah aq kene tkar kt sane...

aq cyg agi kwn2 ku nie!!!!!!!!!!!
aq rpat sgt dgn geng2 dorm siti meriam...
aq xnk tggal kan korang....
klu aq brpndah ... jgn lupe kan aq.....
syg korang....

doa kan kami xjd pindah....
skrg ayah aq tgh buat rayuan utk mnolak
ptkaran.......
aq xnk tggalkn korang sume...
love u all...ever...

xde halangan untuk mengubah
persahabatan kite........
believe it....
same2 kite brdoa.....^^
agar kami sekeluarga xjd pindah....
aMiN~~~
huhuhuhuhuhu

Wednesday, April 27, 2011

BoLa TaMpAr!!!

best la.....
aq tgk kwn2 aq main bola tampar...
mmg best giler....
kami dsitu saling bersorak....
"TIP TOP BOLEH!!!!"...
pastu dgr la geng2 dari smk penarik....
"PENARIK BOLEH MENANG"
menang ke tau....
akhirnye geng2 sklah kami menang....
k.dalini mmg bersgguh2 sorak....
"TIP TOP JUARA"....
hahahaha....
sdap doh sere....hehehehekk...


at the night....
aq pom disrh oleh lily,tierah and fifah....
dorang suh sye gosokkan bju skolah dorang
utk pkai besok...hahaha
ltih tangan dbuat nye....
sye ikhlas tolong dorang smue...
nk buat camne org baik kan....hehehekk...(koya)
nida plop skit bahu scare tibe2...
itu mnybabkn kami dlm keadaan very risau...
pdhal dye xmaen pom
bola tampar....
mmg plik.....ish3....
kami pom suh la nini
tlg urutkan utk nida,.....
slpas urut,,,nida pom okey....
alhamdullillah....
ok!!!saye nk msuk tidow dah niie....
good night.....

Saturday, April 23, 2011

love erul oppa!!!!

wow!!!!aq mnat kat erul la....
aq harap AF9 kali nie lean drpd yg lean....
kn?????
sdap sgguh suara erul....
kacak plak tu....
cute............
good luck!!!!
harap2 erul oppa kekal smpai ke final!!!!!
saranghaeyo.....^^

xde air!!!!!:(

arrhh!!!!kat hostel xde air!!!!
hahahaha....smalam aq mandi kol 12ptg...hahaha..bucuxx..
mmg menyeksakan....
sye nak kencing pom trseksa....
kene angkut air dri koloh lgi....
abis basah kuyup bju ku dibuatnye....
ish3......
bkan sye sorang yg merungut tp bdk2 lean yg duk kat
hostel pom merungut gak....
umm....
nk mndi pom kne jimat....
smpai ptg,,,dlm kol 5ptg...
tiba2...
air xde terus....trpakse la kne balik....
aq balik tumpang best friend aq....nida
wani pom tumpang skali...
pastu aq tidow smalam kat umah nida coz dah lwat malam nk balik umah aq....hehehehe
mmg lasak skali aq tidow umah owg....
peluk nida la,,,
wani la....
cian kat diorang...
hahahaha....sori...
xperasan pom....
hehehehe...

Saturday, April 02, 2011

surat menyeramkan/mengelikan~~~

semalam....
ade surat sampai kat umah saya.....
dari sape entah....
tp saye rse saye tahu la spe yang hantar surat tu...
kandungan dalam surat tu mmg mengelikan....
Kehadapan kekasihku yang ku cintai selalu. kau bagaikan cintai di atas gunung yang berapi dan aku sangat mencintaimu selalu...
meluat btol....aq ketawa berok sampai keluar air mata....
sbb terlalu geli....
aq tahu bahawa surat ni cme untuk mengenakan aq...
ini tentu bdk dalam kelas aq....
tomorrow,,,
klu aq dapat tangkap spe yang buat nie....
mmg aq kerjakan sampai mampus...
hahahahaha....tipu jew...
cme nk buat dye malu jew.....
bru padan muke....hahahahaha
saya harap xde la gangguan yang pelik2 lagi...
amin~~~~
pening kepala saye dibuatnye pasal surat nie!!!!
^~^

si pengacau.....!!!

alkisah.....
pada hari rabu 30/03/2011.....
pada mase itu,,,aq berada di sekolah....
duk kusyuk wat keje skolah mase tu....
tiba2..
datang la mamat dari klas 3uitm....
menyampah btol la dye tu....kcau aq...
naik angin aq buat nye....tapi aq cme sbar...
pada mase itu aq tgh pgang pen utk menulis essay...
mamat tu pom ambik la pen aq....
dye kate cam ni "fatin,,,saye nak nom telfon awk...."
pahtu aku bagi la nom telfon....

pagi esop tu,,,mamat tu dtg cari aq plak...
dye kte cam ni "sampai hati awak kasi nom telfom ayah awak kat saye!!!!"
aq pom terus ketawa....and i say "padan dgn muke kau"
dye pom ckp cam ni plak "saye ckp abis psl sye kat ayah awak....rpe2 nye ayah awak tu kawan baik dgn ayah saye....kantoi gila!!!!"
tambah nye lagi "ayah awak telpom papa saya!!!!!!!!!!!saya pom kne mrah....dan ayah saya denda saya selama dua mnggu....saya xbleh pakai tpom dgn xleh gi jln2...."
aq pom ketawa la....kesian la plak mamat tu kne denda kat papa dye...
spe suruh cari pasal sangat!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahaha.....

aq selalu tersengih sorang2...
apabila teringat psal tu..........
very funny for me....
saye mahu ingat kan kat korang semua...
klu ade lelaki yang gatal mintak nom fon kite...
jgn la kasi,,,,kasi la nom ayah @ ibu....
(kalau yang gatal je la.....)hehehehehe