CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!^_^


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

..

Like My Blog!!^_^

There was an error in this gadget

Jommmm !! Layan Lagu!

!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net-->

Saturday, April 02, 2011

si pengacau.....!!!

alkisah.....
pada hari rabu 30/03/2011.....
pada mase itu,,,aq berada di sekolah....
duk kusyuk wat keje skolah mase tu....
tiba2..
datang la mamat dari klas 3uitm....
menyampah btol la dye tu....kcau aq...
naik angin aq buat nye....tapi aq cme sbar...
pada mase itu aq tgh pgang pen utk menulis essay...
mamat tu pom ambik la pen aq....
dye kate cam ni "fatin,,,saye nak nom telfon awk...."
pahtu aku bagi la nom telfon....

pagi esop tu,,,mamat tu dtg cari aq plak...
dye kte cam ni "sampai hati awak kasi nom telfom ayah awak kat saye!!!!"
aq pom terus ketawa....and i say "padan dgn muke kau"
dye pom ckp cam ni plak "saye ckp abis psl sye kat ayah awak....rpe2 nye ayah awak tu kawan baik dgn ayah saye....kantoi gila!!!!"
tambah nye lagi "ayah awak telpom papa saya!!!!!!!!!!!saya pom kne mrah....dan ayah saya denda saya selama dua mnggu....saya xbleh pakai tpom dgn xleh gi jln2...."
aq pom ketawa la....kesian la plak mamat tu kne denda kat papa dye...
spe suruh cari pasal sangat!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahaha.....

aq selalu tersengih sorang2...
apabila teringat psal tu..........
very funny for me....
saye mahu ingat kan kat korang semua...
klu ade lelaki yang gatal mintak nom fon kite...
jgn la kasi,,,,kasi la nom ayah @ ibu....
(kalau yang gatal je la.....)hehehehehe

No comments:

Post a Comment