CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!^_^


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

..

Like My Blog!!^_^

There was an error in this gadget

Jommmm !! Layan Lagu!

!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net-->

Saturday, November 26, 2011

banjir di Setiu, Terengganu

wow!! banjir besar kat kampung nenek & atuk saya...
nie pada ari pertama naik banjir..

      nak posing skitt...hahaaa..






 peghhh...bnyk air...nak msuk dlm umah da tu~~                                                                          
                                                                     
 kakakku & sepupuku...(nak berposing gakk)

huiiiiii~~  3 tangga tenggelamm...

Keesokkan harinya...saya & keluarga nak tengok lak air kat umah atok camne..
makin naik la air banjir tu!!! kat umah tok saya dah nk msuk dlm umah da...saya yang tggi 164cm pon xleh nak naik atas umah atok saya...dalam tauu!! bahayee!! tapi saya xpegi ponn smpai kat umah tok saya sebab air dahmelintas jalan raya.... kenderaan ringan xleh lalu...cume kenderaan BERAT  jerr dibenarkan untuk keselamatan... 

 
abis SAWAH PADI tenggelamm...ruginyerr~~

kat sawah padi tgk mcm dlm LAUT lak..bhaye tauu..dlam gilerr..


 air melintas.........


xleh lalu...kami baru jer nk jln kaki ke umah atok kami..tp tak kesampaian..sbb air kat situ laju..bleh hayut kalau smbung perjlanan tu lagi ......


\
tgk padi tuu...kesiann..baru jerr nak masak...isshh3....

itu jerr gmbar yg sempat saya ambik.. 
*pesanan* berhati2 ketika banjir nie tauu...mcm2 bleh brlaku..jgn main air kat tempat dalam2... ingat org tersyg ok!! n jage dokumen yg pnting2 tuu..^_^
bye3!!


No comments:

Post a Comment