CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!^_^


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

..

Like My Blog!!^_^

There was an error in this gadget

Jommmm !! Layan Lagu!

!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net-->

Thursday, December 15, 2011

KAHWIN??!! OMG!! ape yang aku buat niehh??

Assalammuallaikumm..
sejak kebelakangan nie aku asyik  mimpi pasal benda yang TAK MASUK AKAL! maksudnye aku mimpi tentang KAHWIN! hahaha...mimpi cume mainan tido jer kan?? hahahaha.

meh nak cite sikit pengalaman mimpi pasal kahwin niee...seseorang datang melamarku..muka laki tu tak dapat aku cam... tak leh nak ingat muke laki tu..ok smbung cite.. pada mula tu dia bagi aku sebentuk cincin.. dia kate "sudikah awak hidup semati dengan saya?" aku pom menjawab "dah lama saya nantikan awak datang melamar saya! tapi akhirnya kenyataan jugak! terima kasih!! saya sayang awak!"..aku terus memeluk jejaka trsebut..slepas berpelukan tu aku pom TERSEDAR!! trauma di buat nyerr...hahahaha.

betol ker niehh??haha..aku sedar tu mase pkul 2.38 pagi smalam..huh~ seram sejuk dibuatnyer..aku pom tido la smule lepas pegi cuci kaki kat tandas...nie la padahnyer tido tak bace doa..hehehe...aku pon tido balikk...try gak nak tido tapi xleh2 pomm..! terpikir psal kawin nie! BERSEDIAKAH AKU NAK BERKAHWIN nie???hahaha...giler ape...umor baru 14thun! rilekk~!! aku target kawin pade umor 28 tahun... 

hahaha....mamat yang aku mimpikan tu mmg HENSEM gilerr...bibir pink( tak hisap rokok)..tinggi dari aku..dia lebih kurang 188cm..mmg ciri2 yang lelaki idaman ku~ hehehe... aku ingat mimpi tu dah TAMAT~ rupe2 nyer ade lagi sambungan nye PETANG tadi...aku tertido lepas smbahyang asar tadi.. dalam mimpi tu aku dah ade seorang cahaya mata dengan laki tersebut..kami dapat baby BOY!! kami letak nama budak tu Muhammad Alif Fatah ..wuuu!! aku & laki tu panggil baby tu BOBOI..comel sangat baby tu...tapi tak la secomel budak kat bawah nie..

hehehe...baby nie cute gilerr~!! semase aku & laki tu tgh berseronok, syok main dgn BOBOI nie..tiba2 ade suare yang kuat dan memgegarkan alam mimpiku itu...suare itu mmanggil aku dgn panggilan ACIK.. "acik! acik! cukup la tido tu!!! nak magrib dah niee!! bangun cepat!! pegi mandi nuhh!!"...  huh!! ingatkan suare raksasa mane tadi...ruper nyer ibu aku!! hisshh~ kacau betoll~ hehehe...rase berminat plak nak tau prkmbangan mimpi tu~~ astagfirullahhalazimm~!! ape aku niee...blajar tak abih agi dah nak mnggatal!! huh!!~~ malas dah aku nak pikir pasal niee!! nie cume mimpi jerr...mimpi mainan tido..so! aku tak nak la prcaye kat mimpi niee..hahaha...tapi disebalik mimpi ade hikmah tauu! hahaha....takpe la...smpai di sini jee..dah mengantuk dah niee...gud nite all!!^_^

No comments:

Post a Comment