CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!^_^


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

..

Like My Blog!!^_^

There was an error in this gadget

Jommmm !! Layan Lagu!

!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net-->

Monday, January 23, 2012

MATHEMATICS! OMG! takleh jawabb!! ! !

ASSALAMMUALLAIKUM...
Pening betol nak jawab soalan MATHEMATICS ni kan?! Adoii. dah la tahun lepas tak belajar langsung Math! begang gilerr! taun nie exam PMR! nak jawab ape entah! nasib saya ade kakak-kakak yang boleh nak tunjuk ajar sikit. :) tak la risau sangat! huhhuhu. saya pon tak tau kenape cikgu yang ajar saya tu lame tak masuk! sbenarnya mase awal2 taun tu ade la cikgu masuk, bagi latihan sikit. buku latihan pon dalam 4 muka surat jerr. =.='. dalam bulan 2 @ 3 ade cikgu baru pindah kat sekolah ku(PETUKARAN GURU). mule2 Cikgu tu masuk. pastu tak masuk! cikgu tu masuk 2 kali jer kelas untuk mengajar! tapi cikgu tu slalu jugak masuk, Cikgu tu masuk smase waktu peperiksaan je! ! ! adoii. sakit hati la sikit. tapi nak wat camne mungkin cikgu tu sibok entah?! guru PKHEM kan! sibok la. huhuhu. ketua kelas selalu panggil Cikgu tu. tapi Ckgu tu sibok. ummm. redha je la..  huhuhuhu. saya kene banyak usaha sikit. kerana dah banyak saya buang masa tak belajar MATH! wish me LUCK ok! thankkss. :) Doakan agar saya boleh jawab Math dalam peperiksaan TOV pada 29 JANUARI 2012 nie. ;) saya harap kawan2 sekelas dengan saya dulu di SMKTI dapat jawab dengan ELOK jugakk! bekas kelas 2UTM kawan2 ku! buat yang terbaik! hehehehe. ok! takpe laa! kat sini je la. saya nak SOLAT ZOHOR! dah masuk waktu dah nie. ASSALAMMUALLAIKUM. jawab tau! jangan tak jawab! ORANG YANG MEMBERI SALAM ADALAH SUNAT, ORANG YANG MENJAWAB SALAM ADALAH WAJIB! hehehe. byee3. ^_^

No comments:

Post a Comment