CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

WELCOME!!^_^


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

..

Like My Blog!!^_^

There was an error in this gadget

Jommmm !! Layan Lagu!

!--SCM Music Player by Adrian C Shum - http://scmplayer.net-->

Sunday, February 12, 2012

sakit hati! pastu YAY!! =.='

ASSALAMUALLAIKUM. .
Haii sumer.  Sebenarnya camni! Ade kat sekolah makluk allah nie telah menuduh @ mengejek saya. Sakit betol hati nie. Tapi saya sabar je. Sabar tu kan separuh daripada iman. Huhuhu. . al kisah nya.. ade puak-puak orang lelaki. Diorang telah menuduh saya. Yang tu sakit hati sangat2. Diorang kata saya JUMPA PAKWE KAT SEMAK! Adoii. Ade ke patut. Saya tak kapel-kapel pon. Nie kan pulak dak buat date dalam semak! Agak-agak kat masjid kerr? Hehehekk. . tapi tuduhan dia tu memang tak boleh saya terima! Tuduhan tersebut boleh membuat saya malu besar! Sume orang pandang rendah kat saya! Ade jantan tu kata “KAT SEKOLAH NAMPAK BAIK! TAPI KAT UMAH JUMPA ‘PAKWE’ DALAM SEMAK!” dah la jantan tu redah saya kat dalam surau. Bayangkan lahh. Betapi malu n sakitnya hati ini. Abis mata-mata memandang saya! Dasar punya jantan! Kalau tak tau ape-ape senyap sudah la.  Aku masih ade persaan la! Hisshhhh. . benciii! Hanya allah sahaja yang tau betapa pedihh nya hati ini apabila di tuduh sebegitu sekali. Terok punya orangg! Tapi saya harus buat x tau jerr kan? Kalau di layan. Makin banyak la gossip bodoh dorang tu.. dengor berite ni dari mane entah. Hisshhh. Mangkuk betoll! Saya haruslah bersabar demi untuk sume orang. Betol kan?? Yang paling aku suka adalah ayat nie MENUDUH ITU LEBIH BERDOSA DARIPADA MEMBUNUH. . betol kann??

Ni masuk tajuk lain pulakk. Hehe. Yay! ! result exam saya semangkin meningkat. Allhammdullilah. saya target PMR 5’a 2’b 1’c.. hehehe. . saya tak bijak ponn. . atas usaha untuk exam TOV aritu saya dapat antara tertinggi dalam kelas. Antara subject tertinggi iaitu BM, KH, PAI, BI, GEO n MATH. SAINS nombor 2 tertinggi. SEJ saya teramat lemah. Hahaha. insyaAllah saya harus banyak membaca SEJARAH. Usahalah. Kerana usaha adalah tangga kejayaan. Kekekekk. Hah! Saya saya tak caya! Math saya paling tinggi. Padahal saya tak belajar pon subject MATH form 2. Huhu. Tak cayerr. Mungkin math paper 1 saya banyak betul kot?? Hahaha. Paper 1 senang jerr. But paper 2 dia nak jalan kira lagi la. Itu ini la. . hahaha. I feel so happy. >_<. Tetapi saya akan usaha lagi untuk ke hadapan. Doa kan kejayaan saya! Hehehe. Thankss. Tak pa la. Saya nak study pulak nie. Banyak homework harus di siap kan. Waktu asar pon dah nak habis so saya nak pegi solat dulu. ASSALLAMMUALLAIKUM. . J :D

No comments:

Post a Comment